Seguidors

divendres, 14 d’octubre del 2016

Les últimes colònies a Primària

Dijous 6 d'octubre vam anar a Mas Gorgoll (Palamós) de colònies. En arribar les professores es van presentar i ens van explicar el que faríem aquells dos dies. Vam dividir-nos en dos grups i uns van mirar uns aquaris i els altres unes activitats sobre els animals marins. Després vam intercanviar les activitats. Al migdia vam anar a dinar: arròs amb tomàquet, pollastre al forn i síndria. Vam escollir les habitacions i vam tenir temps lliure. Per la tarda vam visitar el Museu de la Pesca i la llotja, que és on es subhasta el peix que pesquen els pescadors de les barques. Ens van parlar sobre la pesca d'arrossegament i com afecta a les espècies marines. Després vam berenar galetes amb xocolata. Vam jugar una mica i ens vam preparar pel sopar de gala. Ben guarnits vam sopar truita de patates i hamburguesa i de postres, iogurt. Més tard, vam fer la "disco" i ho vam passar molt bé ballant tot tipus de cançons. En acabar la disco... a dormir. Bé, això de dormir...
Divendres ens vam llevar sobre les 8, vam recollir les motxilles i les vam posar a "La Plaça del Sol". Vam esmorzar cereals, xocolata desfeta, llet, pa de pessic. Estava tot boníssim! Després vam posar-nos sabates per anar a la platja i vam fer una activitat de joc a la platja. Vam anar a l'espigó i alguns van jugar a "volei". En acabar vam tornar a la casa i ens vam preparar per dinar. Vam dinar: macarrons i calamars a la romana. De postres, vam prendre gelat.
Després de dinar, vam fer una estona de cabanes i va arribar l'hora de marxar.
El nostre record de les colònies és molt bo, tot i que hem trobat a faltar la Montse. Desitgem que es recuperi ben aviat.

1. Us llegeixo cada setmana i m'encanta tooot el que expliqueu. Gràcies! ;-)

2. Moltes gràcies pel reportatge! I no sembla pas que s'avorrissin!!

3. Molt xulo el reportatge! Deu n'hi do com vàreu aprofitar el temps!
    ...i crec que la disco va triomfar, oi? ;P

1. Ui, Noe, aquests nens i nenes tenen un "ritmasso"!!!

4. Van ser unes colonies molt divertides

Júlia s

5. Les colònies son "la joia de la corona" !!!!

Gràcies per comentar en el nostre bloc!